Mes, VRS'92, siūlome išsamius rebrandingo sprendimus, padedančius atnaujinti jūsų prekių ženklo pozicijas rinkoje, sustiprinti konkurencingumą ir skatinti pardavimų augimą. Mūsų požiūris į rebrandingo projektus užtikrina, kad prekių ženklas išliks aktualus vartotojams ir efektyviau pasieks tikslines auditorijas, prisidėdamas prie mūsų klientų verslo komercinio gyvybingumo bei tvarumo. Nesvarbu, ar reikia atnaujintos strategijos pagal dabartinę rinkos situaciją, visiškos prekių ženklo transformacijos, ar nedidelių identiteto ir pakuotės korekcijų – mūsų paslaugos apima visą verslo poreikių spektrą.


Mūsų sprendimai:

  • rebrandingo strategijos
  • rebrandingo strateginės sesijos
  • prekių ženklo pozicionavimas
  • vizualinio identiteto dizaino kūrimas
  • pakuočių dizainas
  • verbalinis identitetas (pavadinimai, šūkiai, žinutės)
  • kliento valdomų media kanalų (owned media) - svetainių, socialinių tinklų ir kt. – turinio bei dizaino kūrimas ir pilnas įgyvendinimas
  • prekių ženklo firminio stiliaus vadovo (brandbook) parengimas
  • spausdintinės ir skaitmeninės rinkodaros medžiagos kūrimas

#1

“Putokšnis” rebrandingas



SITUACIJA

UAB „Putokšnis“ – viena iš pirmaujančių PET gamintojų Lietuvoje, dirbanti tiek su vietiniais, tiek su tarptautiniais partneriais. Siekdama tapti globaliai reikšmingu prekės ženklu, kartu nuosekliai siekdama nulinių emisijų ir laikydamasi žiedinės ekonomikos principų, įmonė suprato, jog būtini pokyčiai pradedant nuo verslo strategijos,  pozicionavimo iki visiško prekių ženklo pakeitimo.




Rebranding

SPRENDIMAS

Išgryninę diferencijuojančias vertes verslo strategijoje, jas įkūnijome naujai sukurtame prekių ženkle DOLOOP ir visose vizualinio identiteto priemonėse. Veiklos žiediškumas – pagrindinis įmonės filosofijos principas – atsispindi visoje naujai sukurtos vizualinės tapatybės sistemoje. Begalybės simbolis tapo jungiamuoju elementu tiek logotipe, tiek bendrame vizualiniame identitete.




REZULTATAI
      • VERSLO IDENTITETO STRATEGIJA
      • PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
      • PAVADINIMAS
      • LOGOTIPAS
      • PREKIŲ ŽENKLO IDENTITETO KNYGA (BRAND BOOK)


Rebranding

#2

“Jorus” rebrandingas



SITUACIJA

Mažas Lietuvos ūkis JORÙS gamina maisto, grožio ir sveikatingumo produktus bei nuolat kuria aukščiausios kokybės produktus, orientuotus į sveikatą ir natūralumą. Plečiantis produktų asortimentui ir daugėjant pardavimo kanalų kiekiui, atsirado poreikis komunikuoti ne tik konkrečius produktus ir jų naudą, bet ir perteikti sveikesnio gyvenimo būdo idėją bei įkvėpti vartotojus rūpintis savimi.



Rebranding

SPRENDIMAS

Atnaujintame JORÙS prekių ženklo identitete vizualiai perteikėme gyvosios gamtos idėjas, struktūrą ir organiką. Logotipas, sukurtas iš augalinių motyvų, išlaiko modernią estetiką. Raidė „O“ simbolizuoja uždarą, nuolat pasikartojantį organinį ciklą. Šios idėjos pritaikytos visuose vizualinės tapatybės elementuose ir pakuotės dizainuose.




REZULTATAI
      • PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
      • LOGOTIPAS
      • PREKĖS ŽENKLO IDENTITETO KNYGA (BRAND BOOK)
      • PAKUOTĖS DIZAINAS


Rebranding

#3

“VILVI” rebrandingas



SITUACIJA

Gerai žinoma ir vartotojų pamėgta pieno gamintoja VILKYŠKIŲ PIENINĖ tapo pasauliniu prekių ženklu – daugybėje tarptautinių rinkų jos produktai žinomi VILVI vardu. Augant įmonei, daugėjant dukterinių bendrovių bei stiprėjant technologijų ir inovacijų krypčiai, buvo įkurta VILVI GROUP. Šio augimo pasekoje atsirado poreikis atnaujinti visos grupės vizualinį identitetą.



Rebranding

SPRENDIMAS

Kuriant modernų, į technologijas ir inovacijas orientuotą VILVI GROUP identitetą, siekėme išsaugoti sukauptą patirtį ir vizualinį atpažįstamumą, kartu perteikdami naują verslo pažadą: mūsų pieniškas indėlis į kokybišką gyvenimą.

     
REZULTATAI
      • VERSLO IDENTITETO STRATEGIJA
      • PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
      • LOGOTIPAS
      • PREKIŲ ŽENKLO KNYGA (BRAND BOOK)
      • PAKUOTĖS DIZAINAS
      • INTERNETO SVETAINĖ
Rebranding

#4

“FLATYZ” rebrandingas



SITUACIJA

Nedidelis žvakių gamintojas FLATYZ, išaugo į pasaulinį verslą, todėl atsirado poreikis atnaujinti prekių ženklo identitetą. Tikslas buvo sukurti modernią, estetišką prekių ženklo vizualinę išraišką ir atnaujinti pagrindines pardavimų priemones bei kanalus.



Rebranding

SPRENDIMAS

Išlaikydami prekių ženklo atpažįstamumą, sukūrėme naują identitetą, paremtą prekių ženklo strategija – estetika ir meistriškumu. Logotipo šriftas išliko kampuotas, tačiau vizualiai sušvelnintas – tarsi lengvai ištirpęs nuo žvakės šilumos. Šis meniškas, prabangus identitetas įkūnija prekių ženklo  kuriamas vertes klientams.




REZULTATAI
      • PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
      • LOGOTIPAS
      • PREKIŲ ŽENKLO KNYGA (BRAND BOOK)
      • INTERNETO SVETAINĖ
Rebranding