UŽDUOTIS

Sukurti naujojo ETNO mineralinio vandens pakuotės dizainą natūralaus mineralinio vandens prekės ženklui RASA. Naujasis produktas, pavadintas ETNO, turėjo aiškiai perteikti ryšį su žmonėmis, tauta (iš graikų kalbos „ethnos“ – tauta) ir pabrėžti labai aiškią geografinę nuorodą – Dzūkijos etnografinį regioną.

SPRENDIMAS

Pradėdami kurti pakuotės dizainą, kaip atspirties tašką pasirinkome etnokultūrą. Etninė kultūra – tai inovacijoms atvira sistema, kurią visi etninės grupės nariai nuolat kūrybiškai atnaujina. Būtent į šią kūrybinę transformaciją atsigręžėme kurdami ETNO mineralinio vandens pakuotės dizainą, pažvelgę į ją per modernistinio Art Deco stiliaus prizmę.

Lietuvoje turime gana gausų Art Deco stiliaus paveldą, kuris unikaliai integravo daugybę etnokultūros elementų, liaudiškus ornamentus ir kitus tautinius motyvus. Stilizuodami etninius ornamentus Art Deco stiliumi sukūrėme šiuolaikišką įvaizdį su aiškia nuoroda į etninį paveldą.