Alynas, ilgalaikis prekių ženklas Lietuvos rinkoje, siekė atskirti save nuo konkurentų ir atnaujinti savo įvaizdį. Ilgą laiką prekių ženklas buvo pozicionuojamas kaip parduotuvė-baras, kas trukdė didinti prekių ženklo suvokiamą vertę ir suformavo didelę atskirtį tarp Alynas pirkėjų. Tai sukūrė dvi skirtingas vartotojų grupes: „premium“ pirkėjus ir auditoriją, kuri nebuvo tinkama ir kurią norėta pakeisti į jaunesnius, aukštesnės klasės vartotojus. Siekdami šio tikslo, pasiūlėme pozicionuoti Alyną kaip „kranerijų tinklą“, kad sukurtume aiškų ir lengvai atpažįstamą įvaizdį, atitinkantį jų unikalumą: Kiekviena ALYNO kranerija – tai unikali vieta, kur galima patirti geriausią pilstomo alaus patirtį. Visuose ALYNUOSE yra nuo 8 iki 20 šviežiai pilamo alaus kranų, tačiau kiekvienoje kranerijoje siūlomų skonių asortimentas skiriasi, ir jį formuoja patys lankytojai.
Atlikti darbai
- Strateginis pozicionavimas
- Prekių ženklo identiteto atnaujinimas
- Produktų etikečių linijos dizaino sukūrimas
- Įvaizdinės kampanijos sukūrimas ir pilnas įgyvendinimas
- Atsinaujinimo kampanijos planavimas ir pilnas įgyvendinimas
- Ilgalaikė komunikacija socialiniuose tinkluose
- Alynas kranerijų ir www puslapio atnaujinimas