Alynas, ilgalaikis prekių ženklas Lietuvos rinkoje, siekė atskirti save nuo konkurentų ir atnaujinti savo įvaizdį. Ilgą laiką prekių ženklas buvo pozicionuojamas kaip parduotuvė-baras, kas trukdė didinti prekių ženklo suvokiamą vertę ir suformavo didelę atskirtį tarp Alynas pirkėjų. Tai sukūrė dvi skirtingas vartotojų grupes: „premium“ pirkėjus ir auditoriją, kuri nebuvo tinkama ir kurią norėta pakeisti į jaunesnius, aukštesnės klasės vartotojus. Siekdami šio tikslo, pasiūlėme pozicionuoti Alyną kaip „kranerijų tinklą“, kad sukurtume aiškų ir lengvai atpažįstamą įvaizdį, atitinkantį jų unikalumą: Kiekviena ALYNO kranerija – tai unikali vieta, kur galima patirti geriausią pilstomo alaus patirtį. Visuose ALYNUOSE yra nuo 8 iki 20 šviežiai pilamo alaus kranų, tačiau kiekvienoje kranerijoje siūlomų skonių asortimentas skiriasi, ir jį formuoja patys lankytojai.
Atlikti darbai
Strateginis pozicionavimas
Prekių ženklo identiteto atnaujinimas
Produktų etikečių linijos dizaino sukūrimas
Įvaizdinės kampanijos sukūrimas ir pilnas įgyvendinimas
Atsinaujinimo kampanijos planavimas ir pilnas įgyvendinimas