At VRS'92, we provide comprehensive rebranding solutions to revitalise your brand’s market position, enhance competitiveness and stimulate sales growth. Our approach to rebranding is aimed at enabling your brand to maintain relevance, and connect more effectively with your target market, ultimately contributing to your brand’s commercial viability and sustainability. Whether your brand requires a revamped strategy tailored to the current market situation, a complete brand transformation or minor adjustments to brand identity and packaging, our services cover the full spectrum of business needs.
Mūsų sprendimai:
- rebrandingo strategijos
- rebrandingo strateginės sesijos
- prekių ženklo pozicionavimas
- vizualinio identiteto dizaino kūrimas
- pakuočių dizainas
- verbalinis identitetas (pavadinimai, šūkiai, žinutės)
- kliento valdomų media kanalų (owned media) - svetainių, socialinių tinklų ir kt. – turinio bei dizaino kūrimas ir pilnas įgyvendinimas
- prekių ženklo firminio stiliaus vadovo (brandbook) parengimas
- spausdintinės ir skaitmeninės rinkodaros medžiagos kūrimas
#1
“Putokšnis” rebrandingas
SITUACIJA
UAB „Putokšnis“ – viena iš pirmaujančių PET gamintojų Lietuvoje, dirbanti tiek su vietiniais, tiek su tarptautiniais partneriais. Siekdama tapti globaliai reikšmingu prekės ženklu, kartu nuosekliai siekdama nulinių emisijų ir laikydamasi žiedinės ekonomikos principų, įmonė suprato, jog būtini pokyčiai pradedant nuo verslo strategijos, pozicionavimo iki visiško prekių ženklo pakeitimo.
SPRENDIMAS
Išgryninę diferencijuojančias vertes verslo strategijoje, jas įkūnijome naujai sukurtame prekių ženkle DOLOOP ir visose vizualinio identiteto priemonėse. Veiklos žiediškumas – pagrindinis įmonės filosofijos principas – atsispindi visoje naujai sukurtos vizualinės tapatybės sistemoje. Begalybės simbolis tapo jungiamuoju elementu tiek logotipe, tiek bendrame vizualiniame identitete.
REZULTATAI
VERSLO IDENTITETO STRATEGIJA
PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
PAVADINIMAS
LOGOTIPAS
PREKIŲ ŽENKLO IDENTITETO KNYGA (BRAND BOOK)
#2
“Jorus” rebrandingas
SITUACIJA
Mažas Lietuvos ūkis JORÙS gamina maisto, grožio ir sveikatingumo produktus bei nuolat kuria aukščiausios kokybės produktus, orientuotus į sveikatą ir natūralumą. Plečiantis produktų asortimentui ir daugėjant pardavimo kanalų kiekiui, atsirado poreikis komunikuoti ne tik konkrečius produktus ir jų naudą, bet ir perteikti sveikesnio gyvenimo būdo idėją bei įkvėpti vartotojus rūpintis savimi.
SPRENDIMAS
Atnaujintame JORÙS prekių ženklo identitete vizualiai perteikėme gyvosios gamtos idėjas, struktūrą ir organiką. Logotipas, sukurtas iš augalinių motyvų, išlaiko modernią estetiką. Raidė „O“ simbolizuoja uždarą, nuolat pasikartojantį organinį ciklą. Šios idėjos pritaikytos visuose vizualinės tapatybės elementuose ir pakuotės dizainuose.
REZULTATAI
PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
LOGOTIPAS
PREKĖS ŽENKLO IDENTITETO KNYGA (BRAND BOOK)
PAKUOTĖS DIZAINAS
#3
“VILVI” rebrandingas
SITUACIJA
Gerai žinoma ir vartotojų pamėgta pieno gamintoja VILKYŠKIŲ PIENINĖ tapo pasauliniu prekių ženklu – daugybėje tarptautinių rinkų jos produktai žinomi VILVI vardu. Augant įmonei, daugėjant dukterinių bendrovių bei stiprėjant technologijų ir inovacijų krypčiai, buvo įkurta VILVI GROUP. Šio augimo pasekoje atsirado poreikis atnaujinti visos grupės vizualinį identitetą.
SPRENDIMAS
Kuriant modernų, į technologijas ir inovacijas orientuotą VILVI GROUP identitetą, siekėme išsaugoti sukauptą patirtį ir vizualinį atpažįstamumą, kartu perteikdami naują verslo pažadą: mūsų pieniškas indėlis į kokybišką gyvenimą.
REZULTATAI
VERSLO IDENTITETO STRATEGIJA
PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
LOGOTIPAS
PREKIŲ ŽENKLO KNYGA (BRAND BOOK)
PAKUOTĖS DIZAINAS
INTERNETO SVETAINĖ
SPRENDIMAS
Išlaikydami prekių ženklo atpažįstamumą, sukūrėme naują identitetą, paremtą prekių ženklo strategija – estetika ir meistriškumu. Logotipo šriftas išliko kampuotas, tačiau vizualiai sušvelnintas – tarsi lengvai ištirpęs nuo žvakės šilumos. Šis meniškas, prabangus identitetas įkūnija prekių ženklo kuriamas vertes klientams.
REZULTATAI
PREKIŲ ŽENKLO STRATEGIJA
LOGOTIPAS
PREKIŲ ŽENKLO KNYGA (BRAND BOOK)
INTERNETO SVETAINĖ